Pages2

Sunday, October 3, 2010

Dunia Akhir Zaman 2/2

Di dalam Al-Quran, Allah SWT menceritakan sejarah berdasarkan nabi yang di utuskanNya, masa dan tempat,sejarah itu berulang-ulang di antara nabi. Kekufuran, Syirik kepada Allah melata di muka bumi oleh hampir kesemua umat nabi-nabi dahulu. Masa zaman nabi2 adalah tanda2 masa dalam sejarah tamadun manusia. Zaman Paleolitik, Zaman Neolitik dan Zaman Logam adalah satu PEMBOHONGAN. Umat dahulu mungkin lebih maju daripada sekarang, bukan duk gua, pakai cawat, makan, tidur je...

Dan bila sejarah yang ditanda dengan nabi yang diutus oleh Allah sudah berakhir, bermakna bumi dan kehidupan ini telah berada di penghujung zaman.

Penceritaan Allah sudah dipenghujung. Tiada apa lagi yang perlu dikhabarkan kepada umat akan datang, sebab Nabi Muhammad adalah titik tanda penghujung sejarah umat dunia, tiada lagi sejarah untuk dijadikan pedoman umat akan datang.

Allah pasti akan mengakhiri ceritanya dengan penuh emosi, kejutan, kebenaran dan kekuasaanNya.

Tengoklah dua siri youtube tu...Insyallah anda akan lebih jelas. Sedikit paling tidak.

Sent to you by sulaiman via Google Reader:

via Uploads by salafussoleh by salafussoleh on 9/29/10
Video ini memaparkan pembongkaran perancangan konspirasi serta fitnah yang berlaku pada akhir zaman ini. Sebagaimana dasyat atau hebatnya konspirasi mereka, tiada siapa mampu mengatasi perancangan-Nya. Sila lawati http://www.salafus-sholih.blogspot.com. Sumber asal video dari brofat.blogspot.com (kini sudah ditutup).
Views: 4273
22 ratings
Time: 12:41 More in People & Blogs

Things you can do from here:

No comments:

Post a Comment